2012. március 27., kedd

DIY - Fülbevaló

Sziasztok!

Még januárban vettem egy swarovski fülbevalót, ez két hét után megadta magát, kiesett a kő belőle, visszaragasztottam, megint kiesett, visszavittem az üzletbe, kicserélték, megint kiesett a kő, de el is hagytam.
Így eléggé ideges voltam, hogy bár nem nagy pénz 550.- de arra rengeteg, hogy csak úgy kidobjam, ezért csak fogtam és kitettem a polcra a fülbevalót (illetve annak maradványát), mondván, hogy majd jó lesz valamire...


Így nézett ki kő nélkül, egyébként azt hiszem, az volt a gond, hogy a foglalat jóval kisebb, mint a kő, ezért elengedte...
Na de, a lényeg, hogy eszembe jutott, hogy régen is annyira univerzálisan használtam a körömlakkokat, és nincs másik fülbevalóm, amit mindennapiként hordhatnék a "rendes" fülbevalóm fölött, így jött az ötlet, ami eddig is szem előtt volt, de nem vettem észre. :]


Először az alap színt kentem fel, egy sima fekete körömlakkal:


Ezt 3× megismételtem, hogy ne álljon befele, hanem inkább domború legyen, majd ezután ment rá két réteg pelyhes lakk, és ilyen lett a végeredmény:


Nekem nagyon tetszik :]


Ilyen a fülemben:


Ezt pedig csak a csodaszép szín miatt:



Nektek hogy tetszik? Ti is szoktátok a körömlakkot nem csak körömre használni?
Ha valamilyen ékszeretekkel baleset történik, lemondtok róla azonnal és kuka, vagy amit még használhatónak véltek, elteszitek, és később fel is használjátok? :]

10 megjegyzés:

  1. Én újrahasznosítom/javítom őket, szintén körömlakkal :D

    amúgy tök jó lett, teljesen megy ahhoz a nagyhoz színben :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, asszem már írtam neked valahol, hogy nekem ez a mániám, mindent összelakkozok :D
    Ilyet is csináltam már, de anno a gyújtóimat is mindig összekentem, tollakat, ceruzát, vonalzót, hajráfot, gombot ... mostanság már csak az asztam spray-met szoktam, azt havonta lehet újat csinálni :D
    Egyébként nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, még az "űr-körmöknél" jött szóba :DD
      Köszi :]

      Törlés
  3. wáooooo :o
    Én épp nemrég rendeltem Meskáról cuccokat fülbevaló és gyűrű gyártáshoz! :)) Hasonló módszert képzeltem el :P
    Tuti kreatív vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is rá akarok állni a témára, így legalább biztosan tetszeni fognak, és nem ér csalódás sem :P

      Törlés
  4. Nekem anno a bedugós orr piercingemből esett ki a kő és szintén lakkal oldottam meg a problémát. Sokkal jobban tetszett utána :D De azért inkább maradok a karikánál :P
    Jaj most megint rám tört a kreatívkodhatnék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenkinek tetszett ma, akinek mutattam, úgyhogy most büszke vagyok magamra :P

      Törlés
  5. Crazy, én is mindent összelakkoztam anno, legextrémebb a telefonom volt, teljesen bekentem :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én telefont nem lakkozok, sűrűn cserélem, úgy nem biztos, hogy túladok rajta :)

      Törlés
    2. hát mai fejjel én sem, de tizenévesen mikor évekig volt lestrapált telóm, akkor jó mókának tűnt :D azóta amúgy lemostam róla és meg sem látszik rajta, hogy lakkozva volt meg lemosózva, azóta is megvan igaz nem használom :D csak emlék

      Törlés