2012. március 16., péntek

DIY - Flitteres aprótartó

Sziasztok!

Holnapra terveztem ezt a bejegyzést, de nem bírom ki, hogy ne tegyem ki ma, holnapra pedig lesz más... :]

A sztori annyi, hogy még karácsonyra kaptam a nővéremtől és a sógoromtól egy kis fehér aprópénz tartót, és hozzá flittereket.

Aztán már jó ideje mondogattam, hogy meg kéne csinálni, de mindig volt "fontosabb" dolgom, vagy épp kedvem nem volt, stb... Aztán tegnap este olyan "kreatívkodhatnékom" volt, így megcsináltam. :]



Az első két kép, vaku nélkül, természetes fényben.
Imádom, hogy végre napközben lehet ilyen szép képeket csinálni! :]

Nem tudom, mennyire kivehető, egy szív akar lenni.. 
Tudom, hogy nem a legszebb a varrásom, de sosem volt, és attól félek, nem az én műfajom, de azért gyakorolgatok, hátha ez is idővel jobban megy majd, mint más dolgok is.
Amúgy a bal oldala nagyon tetszik, a jobb már annyira nem, de általában rajzolni is így szoktam... :D



Ez a két kép pedig vakuval készült, ezeken jobban látszik, hogy ez a nagyon világos, már-már átlátszó flitter színjátszós, attól függ, hogy esik rá a fény.

Igazából a hétköznapokra nem használom, mert szeretem a nagyobb tárcákat, amiben elfér a papírpénz és az iratok is, de ha esetleg olyan helyre megyek majd, ahova kisebb táska kell, arra tökéletes lesz. :]

Nektek hogy tetszik? Szoktatok magatok csinálni/díszíteni akár magatoknak, akár ajándéknak dolgokat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét Minden kedves olvasómnak!

8 megjegyzés:

  1. nagyon cuki lett :) szerintem én holnap fogok kreatívkodni, végre egy szabad hétvége :D

    VálaszTörlés
  2. tényleg arii:)) én is alkotok a hétvégén:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok! :]
    Először annyira nem tetszett, de aztán amikor az unokahugim megdicsérte, nem volt kérdés. :]
    Ő még elfogulatlanul megmondja az igazat :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos lett. :) Ilyesmi tárcát keresek én is, ami kistáskában is elfér, de még nem találtam.
    Amúgy előszeretettel kreatívkodok otthon ezzel-azzal. Szakadt nadrágokból varrtam már táskát meg karkötőt meg most egy régi csizmámból tervezek karkötőt csinálni. :)

    VálaszTörlés
  5. Hobbiboltban nézted már?
    Onnan van ez is, igaz netről, de biztosan lehet kapni rendes boltban is. :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hobbiboltban még nem próbáltam, eszembe sem jutott, hogy ott lehet, de ezek után megnézem, hátha. Veszteni nem vesztek vele. Köszi a tippet :)

      Törlés
  6. Ari lett :) Gondolatban már megvan hogy mit/miket szeretnék majd csinálni, mindig van újabb és újabb ötlet. Ezeket feljegyzem egy papírra, mert tésztaszűrő az agyam :P Ha félretudok tenni rá, akkor megveszem a szükséges eszközöket és már alkotok is ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. helyes! :]
      én gyurmázni (is) imádok, meg gyöngyfűzés, minden ilyen, csak ugye ez elég sok pénz egyszerre, hogy az ember nekiállhasson normálisan, még akkor is ha csak magamnak meg barátoknak, családnak ajándékozás szempontjából készítem, szóval kicsit háttérbe szorult, de rajta vagyok az ügyön, hogy azt hasznosítsam, ami már megvan. :]

      Törlés