2012. március 1., csütörtök

Balea kókuszos testápoló

Sziasztok!

Ma a Balea kókuszos testápolóról írok Nektek.
Már jó ideje megvettem, de valahogy sosem fogyott el, mert nem szerettem használni. Nagyon szerettem az illatát, és a kézfejemet kenni vele, meg néha-néha az arcomat, de többre nem igazán volt jó számomra. Miért? Nagyon csúnyán benőtt a szőr a lábamon és a kezemen, amikor ezzel kentem őket. Az arcom is eléggé fényes lett tőle, és valahogy bármennyire keveset kentem belőle magamra, órák múlva is úgy éreztem, hogy "tocsog" mindenem a testápolótól...



Az állaga számomra elég zsíros, könnyen kenhető, de annál nehezebben szívódik fel. Hatalmas tégelyben kapható, nem egy drága dolog, de mivel nem akart fogyni, odaadtam apukámnak, neki eddig nincs semmi gondja vele, szóval nem akarom leszólni a terméket, lehet hogy csak szimplán nem az én bőrömhöz való.

Mivel tőle megváltam, beruháztam egy Ziaja kakaóvajas testápolóra, még nem használtam belőle túl sokat, mert valahogy sokszor elmarad a testápolózás, főleg ha nem olyan száraz a bőröm, és nem érzek rá késztetést, így arról majd akkor írok, ha már jobban összebarátkoztunk.

Viszont ami mindkettőnél nagy-nagy feketepont nálam, hogy van bennük szilikon, amitől mostanában próbálok megszabadulni… Legközelebb biztosan figyelmesebben végigolvasom, mi található benne, esetleg nem veszem meg egyből, hanem neten utánanézek, mi mit is takar. 



Az összetevőket megtekinthetitek a krémmánián.

Ti milyen testápolót használtok? Próbáljátok kerülni a szilikont és káros társait, vagy nem nagyon érdekel titeket, mi van 1-1 termékben?

Köszönöm szépen a figyelmet, szép estét Nektek!

12 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon száraz és érzékeny a bőröm, szóval nem mindegy mit kenek rá. Az Alverde makadámdiós testvaját néztem ki :) Holnap ha megtalálom a DM-ben akkor megveszem :D Az legalább natúr.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ha megveszed, és használod, várom a véleményt:]

      Törlés
    2. Valami isteni! :) A száraz bőrömnek pont erre volt szüksége. Az illata is finom. Láttam hogy van 50 ml-es limitált vaníliavirágos-mandarinos változata is, szóval őt is elhoztam :D Most jó időre betáraztam testápolóból.

      Törlés
    3. Na, kíváncsi leszek, hogy válik be. :]
      Én általában elhasználom azt is, ami nem árt és nem is használ, ha már megvettem egyszer... De ennél mondtam azt, hogy felesleges kenegetnem magam vele, mert nem hogy nem használt nálam, inkább ártott... :S De remélem akkor tényleg csak én vagyok ilyen nyomi... :DD

      Törlés
  2. Én már egy éve ilyet használok,mert alapjáraton nagyon száraz a bőröm és nekem nagy kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem ezt a kókuszosat, az illata is nagyon jó. Régebben volt belőle mangós, akkor nem vettem, most meg nem látom a DM-ben már.

      Törlés
  3. Akkor tényleg csak az én bőrömhöz nem passzol... :(
    Ó, mangósat én nem is láttam, pedig tuti vettem volna! :]

    VálaszTörlés
  4. Én is az alverde makadámdiósról tudok ódákat zengeni még mindig. :D Nekem most esedékes a vétele, már alig várom. :D Az nem tocsogós, kenés után egyből be is szívódik, és csak selymes érzet marad. az illata meg cukros diós túrókrémes, de nem hivalkodó egyáltalán. <3 1000 ft amúgy

    VálaszTörlés
  5. én nagy nehezen elhasználtam :D bár az illatáért oda meg vissza voltam / vagyok , de semmit nem hidratált :S mindennap használnom kellett esténkét, most a cukrozott szilva vaníliás avonosat pusztítom, és el sem hiszem, de 100 -szor jobban hidratál :O elég 2-3 naponta használnom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaajj, annak nagyon jó illata van! :]

      Törlés
  6. Jaaj, már el is felejtettem, hogy van ilyenem .. :D
    ú de imádtam az illatát.. asszem elő is keresem.. :P
    nekem a tubusos változat van meg, de szerintem ugyanaz van benne... mert a kép meg minden ugyanez... csak ugye az nem 6ezer literes :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, utólag nem is értem, mért ezt a giga kiszerelést vettem meg... :D

      Törlés