2012. március 26., hétfő

3 smink

Sziasztok!

Kérdeztem, hogy érdekelne-e titeket 3 egyszerű smink, és mivel többen mondtátok, hogy jöhet, így ezt még most teljesítem, mivel a képek megvannak, és még aktuális. :]


Az első smink a szokásos, de most a Sleek Bad Girl paletta zöldje (intoxicated) került a mozgó szemhéjamra, amit amúgy nem értek, eddig miért nem használtam, eddig nem tetszett annyira, most viszont beleszerettem. :]

2012. 03. 13. 
2012. 03. 13. 

A második is a szokásos, és szintén Bad Girl, de most lila (twilight).

2012. 03. 22. 
2012. 03. 22.

És a harmadik, ezüst - lila - fekete párosítás.


Az ezüst Avon gel tus ceruza,
nem is tudom már minek kéne hívni... :D

Ezt később vettem észre csak, hogy olyan lett a szempillám, korrigáltam, de fotóra már nem volt idő, így ne haragudjatok miatta.



Egy fél mosolynak remélem elmegy... :]

Köszönöm szépen a figyelmet! Kellemes napot kívánok mindenkinek! :]

13 megjegyzés:

  1. de durva hogy világit a szemed az utolsó sminktől:) tökjó:)

    ui: ne nézz ilyen gonoszan mint a 3. képen!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is így nézem, hogy bakker, mintha nem is én lennék az utolsókon :D viszont tök érdekes, hogy 2×akkorának tűnik az orrom rajtuk, mint az előzőeken...

      Még jó, hogy nem tudok szemmel ölni :DD
      A volt töritanárom azt mondta, ha képes lennék rá, már nem élne senki :D

      Törlés
  2. Az első és utolsó kép,smink láw :) Jól állnak Neked a színek! :) Kifejezetten tetszik hogy a felsőid harmonizálnak a szemfestékek színeivel :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is az utolsó a kedvenc, de a zöldes is nagyon jól áll :)
    És jöhetnek az ilyen egyszerűbb sminkek, számomra ez inspirálóbb, mert látok rá esélyt, hogy én is meg tudok csinálni valami hasonlót :D

    VálaszTörlés
  4. Na, akkor örülni fogtok majd annak, ami ma volt rajtam :P
    Elég egyhangúen meg lett szavazva :]

    VálaszTörlés
  5. A zöld is nagyon jó lett. Pláne ezzel a felsővel együtt. Összhangban van.
    A második tipik Klaus :)
    A kék/ezüst is jó, köszönjük a fél mosolyt :)
    Amúgy lehet én maradtam le valamiről, de a paletta hol lelhető fel? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a kék az lila :P
      A palettát karácsonyra kaptam még, de itt is meg lehet rendelni:
      http://www.makeuplaza.com/hu/products/479/501/bad-girl-i-divine-palette-12-fustos-smokey-paletta-mineral-festek

      Törlés
  6. Kék felső, ezüst smink, csak rövidítettem.
    Kár, hogy a lila annyira nem látszik, mikor nyitva a szemed :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jááá ;]
      elnyomja az ezüst a lilát :D

      Törlés
  7. nagyon tetszik az ezüstös smink :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Az az egy baj vele, hogy tuti nagyon összekenem a pilláim :D

      Törlés