2012. március 12., hétfő

2012 Hajtrendek

Sziasztok!

Bár már március van, azért elkészítem ezt a bejegyzést, hátha még hasznos lehet valakinek! :]

Elsőként kezdeném a személyes "utálom" résszel...

- A mini frufru:


Részemről nagyon szeretem a frufrukat, de az egyenesre vágott frufru ne érjen a szemöldök fölött 1 centinél feljebb. 
Ez persze az én egyéni véleményem...

Gondolom közrejátszik ebben, hogy divatba jön, A tetovált lány című film, amit eddig egyébként még nem láttam, de tervben van.

- Bob:


Még mindig nagyon divatos lesz ez a fajta frizura, rengeteg lehetőséggel, több hosszal, fazonnal, színnel.

- Hosszabb változata:

-Rövidebb, hosszú frufruval, oldalválasztékkal:

- Rövid fazon, rövid frufru:


Tehát mint láthatjátok, kb. kimeríthetetlen a szín és a fazon, a frufru hossza, stb.

- Laza hullámos, loknis frizurák:



Személy szerint úgy vettem észre, hogy jönnek vissza a göndör hajak is, egyre többen jönnek daueroltatni.

- Lófarok:



Tehát lófarok, minden mennyiségbe, a lehető legegyszerűbbtől a legcifrábbik, tarkótól akár a fejbúbig, egyenés véggel, de akár hullámossal, lehet válogatni csajok! ;]

- Vizes hatású/ csillogó haj:


Részemről a legnagyobb baklövés... Zsírosnak néz ki... Én meg azon szenvedek hogy hamar zsírosodik a hajam. Erre más direkt úgy akar kinézni, mintha?! :D
Na mindegy, ez is kis személyes vélemény volt.

-Fiúsan rövid hajak:


Az elmúlt években egyre rövidebbek és egyre vagányabbak lettek a fiatalok körében a rövid, már-már fiús hajak, ehhez viszont szerintem kell az a tulajdonság, hogy az embernek ne csak jól álljon, viselni is tudja.
Az ötletek itt is végtelenek, nagyon tetszik jópár, azért én inkább növesztem. ;]

-Fonatok:



Azt hiszem, nem kell hozzáfűzni semmit, csak a kreativitás szabhat határt.

- Óriáshullámok, volumennövelés:


Ez nem is igényel nagy szaktudást, persze nem árt, ha ügyes a keze annak, aki szeretné elkészíteni. ;]

- Méhkas és madárfészek a fejen:



Amynek jól állt, de én azért a hétköznapokra nem vállalnám be, max egy-egy nagyobb hangvételű bulira, ahova nem mostanában megyek.. :D

- Up-do haj:


Az egész egyszerűtől akár a már.már kontynak nevezhetői.



Tehát nagyjából ezek várhatóak az idén, igazából a "nedves hatású" hajon és a mini frufrun kívül  ki vagyok békülve velük.

Nektek mi a véleményetek az idei hajtrendről?

Köszönöm a figyelmet!
Kellemes, MOSOLYGÓS hétfőt minden kedves Olvasómnak! 

4 megjegyzés:

  1. Az az első frufru, az valami ijesztő :/ Ha rászánnám magam,hogy levágassam a hajam akkor egyértelműen a Victoria Beckham féle haj jönne be. Az nagyon-nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én nagyon nem vagyok vele kibékülve :S
      Nekem a Paris Hilton tetszik, mármint a saját arcomhoz az lenne a jó, ezért is lett levágva a frufrum még decemberben, mert meg akartam növeszteni, de ahogy nőtt, egyre rosszabbul állt... :S
      Meg a hullámosak is nagyon szépek. :]

      Törlés
  2. Mindig is nagy hullámokat szerettem volna a hajamba :$sőt még most is:) annyira szép :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az oldalválasztékos, oldalt (hosszú) frufrus, tépett - fokozatos haj tetszik. Meg még sok más is, de ez áll jól :P

    VálaszTörlés