2012. február 25., szombat

Vörös, arany rózsás köröm

Sziasztok!

Itt a tegnap ígért köröm, amit csütörtökön készítettem el.





Az első két kép tegnapi, sajna már nem volt időm a szélek lemosásával szórakozni...

Amit használtam:
- Aden körömlakk 45-ös szín
- Essence Magnetics - Pixie dust!
- Rózsás körömnyomda
- Essence Quick Dry fedőlakk

Életemben először mondtam, hogy na most tetszik a nyomdázás, szóval csajok, kitartás és türelem, ne adjátok fel, ha elsőre nem sikerül, ki kell tapasztalni, hogy mit hogyan kell csinálni, és ha rájöttök, onnantól gyerekjáték.

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Nektek! 

16 megjegyzés:

  1. Drága, nem szeretnéd kivenni a szóellenőrzést? :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi :]

    Kivettem, csak még elég béndzsó vagyok itt a beállításokkal, de végül is csak informatika szakra jártam... :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cool ;-)
    Èn is nyomdás körmöt csinálok :-)

    VálaszTörlés
  4. nagyonszép:) én nem nyomdázok:D

    VálaszTörlés
  5. Dia,Ani kipróbáltam a kék csillis lakkot, 4 alappal, holnap jön! ;]

    VálaszTörlés
  6. Nekem is van köröm nyomdám,de nekem sosem sikerült 1körmömön sem,nem hogy az összesen :D Szép lett:)

    VálaszTörlés
  7. Csak türelem kell hozzá, de tényleg. :P

    VálaszTörlés
  8. Én se értek a nyomdához, elmesélhetnéd, hogyan is kell.
    Mondjuk a legfőbb probléma az volt, h a nylont nem szedtük le xD, de ezután sem sikerült. A legjobb az volt, amikor egy tanuló körmös mondta h a nyomda sz@r, kérdezem tőle, levetted a fóliát? Milyen fóliát, nincs azon semmi, de van .. és levettem neki xD

    VálaszTörlés
  9. Igen, általában a fólia eltávolításánál kezdődik a gond... :DDD

    Ani amúgy itt leírt nagyon szépen, összeszedetten mindent:
    http://bankanita.blogspot.com/2012/02/koromnyomda-segedlet.html

    VálaszTörlés
  10. :D Igen a fóliás történeten szerintem sokan átestek már:)))

    VálaszTörlés
  11. Ó, akkor ezek szerint nem csak én estem a fólia csapdájába. XD Emlékszem, milyen dühös voltam, hogy kiadtam a pénzt a nyomdáért, és mégsem jutok vele semmire! megnéztem a videókat, képeket, mindent úgy csináltam, ahogy az meg volt írva, de mégsem megy... aztán rájöttem, hogy a fólia a ludas. :D
    Nekem általában jól megy, de pár napja egy olyan iszonyat rosszat sikerült összehozni. :( Majd felteszem blogomra is, elrettentés céljából. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég vicces, pláne hogy a csomagoláson is általában rajta van h első lépésként távolítsuk el a fóliát.. :D

      Törlés
    2. Na igen, így jár az aki gyorsan szeretné kipróbálni, és nem nézi meg előtte a csomagolást. :D

      Törlés