2012. február 27., hétfő

A szárazsamponokról

Sziasztok!


Itt már írtam róla, hogy vettem szárazsampont, és ki is próbáltam.

Sok blogon olvastam már a szárazsamponokról, a használatukról, és arról, hogy melyik jó, és kevésbé jó.
Viszont olyannal még nem találkoztam, hogy le lett volna írva, mi a hátránya.

Tehát, mint már írtam, és a legtöbbnek a csomagolásán (remélem) szerepel, ez NEM HELYETTESÍTI a hajmosást.

Nekem nagyon hamar zsírosodik a frufrum, a többi részen annyira nem szokott vészes lenni, de nyilván a frufru a legzavaróbb, az van szem előtt nekem is és másoknak is, és ez rettenetesen frusztrál. 2-3 nap után inkább el szoktam csatolni a frufrum, így annyira nem feltűnő, de ezt sem szeretem, mert elég nagy a homlokom. Így évek óta ezzel kínlódok, régen kétnaponta mostam emiatt hajat, aztán ugye jött az elcsatolás, mert nem tesz jót a túl gyakori hajmosás sem, aztán próbáltam már, hogy csak a frufrum mosom gyakrabban, de az halva született ötlet volt nálam, így végső elkeseredettségemben a szárazsampon után nyúltam.
Amikor mondtam a kolléganőmnek, riadtan annyit mondott, hogy majd 2 naponta fújkodom vele a hajam, eltömíti a pórusokat és a hajamat, és majd jól kihullik a hajam…
És akkor itt térnék ki a legfontosabbra! MÉRTÉKTARTÁS!

Nem szabad túl gyakran alkalmazni, két hajmosás között lehet, vagy esetleg ha az embernek valami miatt nincs ideje megmosni azonnal, de meg kell jelennie valahol, és nem állíthat oda szakadtan, 1-2 napig ki lehet tolni vele a hajmosást, de ennyi.
Én azt mondom, hogy ez leginkább arra alkalmas, hogy ha a frufru nagyon zsírosodik, akkor azt „csillapítani” vele a 2 mosás közötti idő kb. felénél, és ennyi.
Senkit nem szeretnék lebeszélni róla, de szeretném, ha mindenkiben tudatosulna ez, hogy hetente vagy kéthetente 1× jó, de többször hosszútávon nem ajánlatos használni, mert tényleg több kárt fog okozni, mint hasznot.

Nem is szeretném tovább ragozni a témát, de szerettem volna, ha mindenki tudja ezeket a dolgokat, mert lehet, hogy ez nem egyértelmű elsőre.

Köszönöm a figyelmet, szép napot Minden kedves Olvasómnak!

3 megjegyzés:

  1. Nem ír ide senki sem... majd én :D Örültem ennek a posztnak, mivel eddig nem voltam tisztában a száraz sampon fogalmával. Én szerintem max akkor fogom kipróbálni ha rendbe jött a hajam és rövidebbre vágattam :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, ha már egy embernek is újat tudtam mondani. :]
    Én is leginkább a frufrumra fogom használni, nem az egész fej területén, mert hát úgy felesleges is lenne nekem, az a baj, hogy amúgy is hamarabb zsírosodik a frufrum, és mindig tűrögetem is, és nagyon csúnya tud lenni. :S

    VálaszTörlés
  3. Ha kipróbálom, én is csak az oldalfrufrumra.

    VálaszTörlés