2012. február 7., kedd

Smink - Avon termékekből

Sziasztok!

Ma egy Avonos termékekből összeállított sminket mutatnék meg, amit nem rég csináltam, méghozzá egy netes sminkverseny miatt.
Nem vagyok profi sminkes, viszont szeretek sminkelni, és kipróbálni új dolgokat, soha semmi ilyen versenyre nem is jutott volna eszembe jelentkezni, de aztán úgy fogtam fel, hogy veszíteni nem veszítek vele semmit, csak fényképet kell készíteni arról, amit amúgy is majdnem mindennap csinálok. :]


Ez volt még a legelfogadhatóbb kép, mert nagyjából visszaadja a színeket


Vakuval


Vakuval, kicsit megspékelve a színeket


Amit felhasználtam:
Supershock gél állagú fekete szemceruza
- Color Trend kettős szemhéjpúder - Star Light
Supershock vízálló fekete szempillaspirál
Color Trend átlátszó szempillaspirál
(A szemöldökömet ezzel szoktam megigazítani)
- Color Trend korrektor - Light 
- Glazewear extreme szájfény - Blossom shine
(A hétköznapokra nem használok alapozót általában, mert szerencsére viszonylag szép bőröm van, és munka közben úgyis csak "lefolyna" rólam, amit visszataszítónak találok. :])


Köszönöm a figyelmet!
Szép napot és Mindenki vigyázzon magára ebben a havas, hideg időben! :]

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, bár úgylátom ellenfelek vagyunk :D És sok sikert a bloghoz, ha van kedved nézz be hozzám is :3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, bár azért remélem nem ez lesz életem remekműve, és lesznek ennél jobbak is :]
    Remélem lesz sikere a blognak is, hozzád pedig benéztem, és amint kicsit jobban leszek, tüzetesebben át is nézem. :]

    VálaszTörlés