2012. február 16., csütörtök

Sleek bad girl - tegnapi sminkem

Sziasztok!


Mára ígértem még egy sminkes bejegyzést.

Mostanában elég gyakran használom ezt a pár színt, ebben a formátumban. Mondhatni elég sokat látni mostanság így.


Számomra ez olyan egyszerű, de nagyszerű, hétköznapokra teljesen megfelelő smink.


A színek talán itt látszanak a legjobban.




Az esetek 99%-ában a sminkem alapja ez, a színeket szoktam váltogatni.
Elég nehéz így a hétköznapokban kilépnem a "komfort zónámból" a szemfestést illetően, de ígérem, próbálkozni fogok valami újjal, és ha jól sül el, megosztom Veletek mindenképpen! :]

Amit használtam:

- Sleek - Bad girl paletta:
Innocence
Blade
Gun metal
- Avon color trend szemceruza
- Essence Smokey eyes szempillaspirál
- Balea színezett hidratáló krém
- Avon Color Trend kőpúder

Utóbbi kettőt nem nagyon szoktam használni, de most sajna rá voltam szorulva, valamint a szemüveges képekért sem vagyok túlzottan oda, de hát ugye általában van rajtam... :]

Szóval nálam ez a "munkába járós" smink mostanában. Amúgy eléggé megszerettem a Bad Girl palettát, valószínűleg lesz még róla szó.

Köszönöm a figyelmet, szép estét Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Én is használok hasonlót :)

    VálaszTörlés
  2. Nálam tényleg ez az ami mindenhez megy, mindig, így ha rohanósra sikerül az indulás (mint általában) akkor ez a "gyorssmink" :D

    VálaszTörlés