2012. február 12., vasárnap

Pillangós köröm, és a tegnap esti "művem"

Sziasztok!

A mai napra egy tök jól elképzelt körmöt terveztem, de aztán egyáltalán nem akart sikerülni a dolog... Nagyon besűrűsödött a nyomdás lakk, nagyon nem akart összejönni... 

Szóval a terv az volt, hogy egy csillámos sötétszürke lakkra fehérrel szép pillangókat nyomdázok, és 1-1 rózsaszín kövecskét kapnak a hátukra, és ebből csinálok egy step by step-et. Nos, ebből összejött az alaplakk, de mivel ennyire nem akart működni a nyomdázás, úgy döntöttem, csak a gyűrűs ujjaim kapnak díszítést.

Természetesen ma még a fényképezőgép sem szeretett, első körben lemerült, aztán pedig nem tetszettek a fényviszonyok neki.. :D Szóval mondhatni, ez nem az én napom, de ez sem tudott eltántorítani. (De persze a jobb kezemen nem oda sikerült, ahol a balon, és még csak le sem bírtam fotózni... :])

És akkor jöjjenek a képek:


Szóval ma ezt tudtam összehozni. 



Amit használtam:
- Rose Nail körömlakk, 100
- Essence fehér körömnyomda lakk
- Essence quick dry topcoat
- Rózsaszín kő
- Körömnyomda

Rose Nail lakkom nem volt még, a tesóm vette nekem, tetszik, és remélem hogy jól bírja majd a hétköznapokat, a körömnyomdám pedig nem valami nagy márkás cucc, de ha jó a lakk, akkor nagyon jól működik.


Tegnap pedig a másik tesóm megkért, hogy sminkeljem ki, amitől eléggé paráztam. Kb. 4 éve senki mást nem sminkeltem magamon kívül, és mivel egy farsangi buliba ment, és volt rá kb negyed órám, nem túlzok, ha azt mondom, hogy levert a víz. :D
Csak a szemét kellett kifestenem, de az egészben számomra ez a legnehezebb, ha mást kell sminkelnem.
Szóval elkezdtem picsogni, hogy nem adom hozzá a nevem, de végül egészen megtetszett, és nem gondoltam, hogy ennyi idő alatt bármit is tudnék alkotni.. aztán tessék, itt van:



Ördög volt, így a támpont a fekete és a piros volt, de időmből ennyire tellett, és őszintén szólva, szerintem egész jó lett a körülményekhez képest. :]

Körömnyomdázáshoz segítséget Aninál találtok, ha szükséges. :]

Köszönöm szépen a figyelmet, remélem Mindenkinek kellemesen telt a hétvége!

2 megjegyzés:

  1. Végül meddig tartott a Rose Nail lakk? Nálunk is lehet kapni, de eddig nem mertem megvenni. Kíváncsi vagyok, hogy milyen a minősége.

    VálaszTörlés
  2. 3 nap után kezdett el kicsit a szélein kopni, de csak annyira, mint minden más lakk, amikor használja az ember a kezét, szóval szerintem simán jó. :]

    VálaszTörlés