2012. február 18., szombat

Matt köröm és szemhéjpúder-tárolás

Sziasztok!

Ez most ilyen 2in1 bejegyzés lesz, első körben egy nagyon egyszerű, de nekem eléggé tetsző körmöt mutatnék.


Az essence You Rock! - Cut off the beige volt az alap, amit önmagában is imádok. Erre jött egy réteg Catrice matt fedőlakk, és kész is. :]
Nekem nagyon tetszik így (is) ez a szín.

(Zárójelben jegyzem meg, nem nagyon elégedtem meg a matt fedőlakkal, mert már fél nap után eléggé csillog... :( )

Ezt a dobozkát pedig még 2 vagy 3 éve karácsonyra kaptam a nővéremtől és a sógoromtól, ők készítették nekem.


Eddig ékszereket tároltam benne, de aztán már nem is fértem el benne, így rápakoltam a többit, úgy meg már nem volt olyan jó, hogy le kellett pakolni róla, meg aztán vissza rá, stb, és most egy régi zenélős kis ékszertartó "szekrénybe" kerültek az ékszereim, de róla majd külön lesz szó.

Ebbe pedig befértek az eddig a polcon heverő szemhéjpúderek, és a Bad Girl paletta is, bár ő hiányzik a képről, mert már siettem.


Szóval ma, a nagyonnagy-takarítás közben ez jutott eszembe, aztán majd meglátom, mennyire válik be a dolog, de eddig eléggé szimpatikus, és szebb is így, meg kevésbé fog porosodni. :]

Köszönöm a figyelmet, szép estét, jó szórakozást/pihenést minden Kedves Olvasómnak! :]

5 megjegyzés:

  1. Köszi.
    Annyira bánom, hogy nem valami tartós ez a matt hatás, de amikor vettem, csak catrice-t találtam nálunk. Lehet, hogy más matt fedőlakkal hosszabb távon is bírná, de míg ez el nem fogy, nem akarok venni, mert annyira sokat nem használom. :]

    VálaszTörlés
  2. de ari a doboz:) a balázs is részt vett az alkotásban , komolyan?:D

    VálaszTörlés
  3. bizony, ő farigcsált, a tesóm meg dekorált :]

    VálaszTörlés
  4. Amúgy nagyon kis házias ám! Kívánni se lehetne jobb sógort. :]

    VálaszTörlés