2012. február 27., hétfő

Lila nap

Sziasztok!

Ma valahogy rám tört a lila szín imádata, a körmöm is lila lett, a szememet is lilára sminkeltem, és még a felsőm is egy sötét ciklámenes - lilás hosszú ujjú lett.


Szeretném megmutatni Nektek a sminkem, és egy kis outfit szösszenetet, ami nem lesz túl gyakori nálam.. :]

Kezdeném akkor a sminkkel:

Vaku nélkül, utálom, hogy ekkora a homlokom... 




Amiket használtam:
Szem:
-Lovely I love satine szemhéjpúder - lila
- essence Dance all night szemhéjpúder
- Avon Color Trend szemceruza - fekete
- Essence liquid eyeliner folyékony szemhéjtus - fekete
- Paris szempillaspirál 
Szemöldök:
- Miss sporty szemhéjpúder 25 - Phobia
- Avon Color Trend átlátszó szempillaspirál

Alapozót és társait itt sem használtam, egyre szebb ismét az arcom, és szeretném ha ez így is maradna.
És kivételesen a szemöldökömet próbáltam javítgatni, úgy voltam vele, hogy elmegyek így, aztán max kiröhögnek és többet nem csinálom, de szerencsére csak megdicsérték, vagy fel sem tűnt... :]

És akkor a mai ruházat:



Alul egy sima fekete (talán inkább nagyon-nagyon sötétszürke) gatya volt rajtam.

Köszönöm a figyelmet, remélem tetszett a bejegyzés.
Jó éjszakát Minden kedves Olvasómnak!

11 megjegyzés:

  1. Milyen édes a nyakláncod :) Csinos vagy!

    Üdv, avianarahl.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:$
    A láncot a rossmannban vettem 990.- ért voltak kitéve, és azóta szinte csak ez volt rajtam. :]

    VálaszTörlés
  3. imádom a lilát <3 és a mellénykéd is nagyon tetszik:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira rég szerettem volna ilyen mellényt, és képzeld, még októberben, turkálóban találtam, vadi új volt (new look) , 1500.- -ért. :]

      Törlés
  4. Csini vagy, jól áll a lila szín :) Megnéznék rajtad egy erős tusos vagy füstös sminket műszempillával, biztos nagyon jól állna :) Szép arcod van ^^

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! :]
    Mostanában nem nagyon járok el olyan helyekre, ahova kéne, de ha lesz időm, és meg is tudom csinálni, biztosan látjátok majd Ti is. :]
    Bár a műszempilláért nem vagyok oda, mivel szemüveges vagyok, sokszor még a spirál is zavar. :(

    VálaszTörlés
  6. milyen hosszú a hajad:O emlékszem:O:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de a héten vagy a jövőhéten kb 5 centitől meg kell válnom, de remélem 2-3 hónap alatt vissza is nő :]
      És mire emlékszel? :P

      Törlés
  7. hallod a kommentemm fele eltünt:d tehát emlékszem mikor még csak épp hogy a válladig ért, és hogy látom fogytál is:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eltűnt az éterben :DD
      Igen, elég sokáig rövidebb hajam volt, nem is tudom miért, talán mert sosem volt elég türelmem megvárni hogy már ne tudjam nagyon elfeküdni, hanem mindig levágattam inkább :DD
      fogyni meg még szeretnék is egy 5-6(-7-8?) kilót :$ De nagyon örülök, hogy látszik :]

      Törlés
  8. én látoom:)) és durva vagy, sok kitartást hozzá!:))

    VálaszTörlés