2012. február 28., kedd

Lila köröm

Sziasztok!

Folytatódik a lila-őrület, de most a körmöm mutatom meg Nektek! :]


Nem is volt mostanában lila körömlakkom, és anyukám ezzel nagyon belenyúlt, imádom.  
Nem egy nagy márkás lakk, 260 vagy 290.- volt, és kellett a 3 réteg a tökéletes fedéshez, de a színe kárpótol érte.


Szerencsére tegnap szép, napos idő volt, így tudtam vaku nélkül is fotózni.


Marilyn egérpad <3 :]


A gyűrűsujjaimra pedig került 1-1 körömnyomdás minta, egy ilyen kis indás virág, majd erre még tettem 2-2 világos rózsaszín kövecskét.

Vasárnap este kentem fel, kíváncsi leszek, meddig bírja majd, persze ennyi pénzért nem várom el, hogy egy hétig tökéletes legyen.

Köszönöm a figyelmet!
Nagyon szép napot kívánok Mindenkinek, bár engem kissé felhúzott, hogy szakad a hó már megint, pedig rákészültem, hogy szerdától tavasz lesz, de így jártam.. ;]

3 megjegyzés:

  1. Ez szerintem mattan (milyen hülyén hangzik így :D) még szebb lehet :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is pont ezen gondolkoztam, lehet hogy ki is fogom próbálni! :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd tegyél fel róla képet, kíváncsi vagyok ;)

      Törlés