2012. február 8., szerda

Köröm válogatás + leírás + egy mini kívánságlista

Sziasztok!

Nem ezzel szerettem volna készülni mára, de mivel lebetegedtem és nem vagyok topon, így a régebbi - és persze pár mostani - körmös képpel kedveskednék, amiből az utolsót le is írom, hogy mit használtam, valamint egy apró kívánságlistával, aminek - ha minden jól megy - remélhetőleg egy része már ma este nálam lesz. :]

Akkor első körben jöjjenek a képek: 










Ezt a lakkot Erzsinél nyertem decemberben, aminek nagyon örültem!



Nem mentem így utcára, egy Halloween-es játékra készült. ;] 



És végül, de nem utolsó sorban, a lakk, amibe beleszerettem, az Essence "Nude it!" nevű lakkja, nagyon szép a színe, imádom, és nagyon szomorú vagyok, hogy 4 nap után elkezd lepattogni, de nem is a szélein, hanem a közepén. :(

Viszont kárpótol a szín, és nagyon tetszett így, hogy picit feldobtam, a gyűrűsujjamon szintén Essence, mágneses lakk van, nem igazán szerettem sosem az arany színeket, de kezdek barátkozni velük, és őt 300 Ft-ért tudtam megvásárolni , a mutatóujjamon egy nyomdázott virág van, ezt az Essence fehér, körömnyomdázáshoz való lakkjával csináltam.
És persze minderre jött egy réteg fedőlakk, na meg a gombácskám, amit a születésnapomra kaptam, és már a kulcstartóm éke. 

És akkor jöjjön a kis kívánságlistám:

- Sunfleur csokoládé krémpakolás
- Sunfleur uborka krémpakolás
- Blistex málna és limonádé ajakápoló
- Garnier BB krém
- Valami jó, de elfogadható árú szemhéjalapozó 
(Eddig sima alapozót használtam, és teljesen jól szuperált, de szeretném kipróbálni ezt is)

Előbbi 3 most épp akciós a Rossmannban, de mivel én nem jutottam el, így megkértem az anyukámat, hogy vegye meg őket, remélem volt még, és hogy jót hoz. :D

A BB krém még valószínűleg várat magára, igazából nem is létfontosságú, ez is inkább a kíváncsiság, mint a szemhéjalapozó. 
Ha valakinek van valami tippje, feltétlenül ossza meg, mert tényleg nem szeretnék többezres szemhéjalapozót venni, de egy olcsóbb árkategóriát kipróbálnék. 

Természetesen lesznek tesztek is, ha sikerült beszerezni őket, eddig amúgy az uborkásról csak jót hallottam és olvastam, szóval elég nagy elvárásokkal számítok rá. 


Kiegészítés:


És igen, a fent említett, vágyakozásaim tárgya közül az első 3 már itt is van velem.
Nagyon örültem, mert 900 .- helyett volt 600.- a Sunfleur termékek darabja, a Blistex pedig 500.- helyett 400.-
Az ajakápolót még megvettem volna 500-ért, de egyelőre a pakolásokat nem biztos, de mivel ennyivel olcsóbb most,  nem is volt kérdés!

Egyelőre az ajakápolóval barátkozom, mit barátkozom, már most imádom! Kellemes illata van, engem a gumicukorra emlékeztet, most ő szépítgeti a számat, remélem hatásos lesz.
Többet egyelőre nem lövök le, ízelítőül itt egy csoportkép róluk, a többit pedig majd külön-külön bejegyzésben. :]




Köszönöm szépen a figyelmet, további szép napot Mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Hihi a gombát én csináltam :))

    VálaszTörlés
  2. A csokis sunfleur nagyon jó, én ma azzal szépültem. :) Utána már be sem krémeztem az arcom így estére, pedig ki volt száradva a bőröm.

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy írtad a Blistex-et! Ezt felejtettem el múltkor!! Megyek ma is, neked hála most felírom, és jön velem haza :)

    VálaszTörlés
  4. Nálunk csak kétféle volt kapható, ez volt a szimpibb, de eddig egyáltalán nem bánom! És örülök, hogy eszedbe juttattam :]

    VálaszTörlés
  5. Én vagyok olyan kis lökött, hogy simán lófráltam egy héten keresztül a neonzöld halloweenes körmömben...sőt, előtte lévő héten meg narancs tököcskék voltak rajta. :D De lehet, hogy egy-két év múlva már én se vállalnám be. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szebb lett volna, simán bevállaltam volna :P

      Törlés