2012. február 19., vasárnap

Köröm essence lakkokból

Sziasztok!

Remélem, Mindenkinek jól telt a hétvége, és kipihentétek magatokat!

Én tegnap nem dolgoztam, és a hétvégét általában a párommal töltöm, de mivel most nem tudtunk együtt lenni, hosszas nyavalygás után, hogy nincs kedvem, mégis kitakarítottam az egész szobámat, és kicsit át is rendeztem. :]

Általában a vasárnap az én napom, vagyis inkább délutánom/estém, amikor fél-egy órát döglök a kádban, hajat mosok, arcpakolás, lakkozás, stb. kicsit rendbe szedem magam, hogy újult erővel kezdhessem az új hetet. :]

Ma még csak a lakkozásig jutottam, a többi majd ez után... Viszont ezt szeretném is megmutatni. 

Vakuval

Próbáltam valami nem túl feltűnő, de szép körmöt készíteni, hát ez lett belőle.

Vaku nélkül
Talán ezen látszik leginkább
Amit használtam:

- Essence special topper 05 Time for reflection 2 rétegben
- Essence Vampire's Love - The Dawn is Broken
- Essence Magnetics - Hex hex! (nyomdázáshoz)
- Essence Quick dry fedőlakk 2 rétegben
- körömnyomda (rózsás minta)
- Rimmel francia manikűr sablon

Nekem nagyon tetszik, élőben még szebb, ahogyan kékben játszik ha fény felé tartom.

Ti mivel töltöttétek a hétvégét?

Köszönöm szépen a figyelmet, kellemes estét és jó pihizést Nektek! ;]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése