2012. február 26., vasárnap

Kék csillámos, szíves lakk 4 alappal

Sziasztok!

Tegnap kipróbáltam az új lakkom, 4 alappal is, hogy azért lássam, mihez menne, és mihez nem.






Mivel este csináltam, csak vakuval tudtam fényképezni, mert vaku nélkül teljesen sárga volt az egész, a lámpa miatt.

A 4. kép pedig csak azért, hogy lássátok, kék az alap, de színváltós is kicsit.
Amúgy nagyon szép, pezsgős- aranyos színű apró pöttyök is vannak benne.

Nekem igazándiból a rózsaszínen kívül minddel tetszett, (igen, az nem piros, hanem rózsaszín... :] ) de most nem ilyen lett a körmöm, mert a szívek túl nagyok és nem simul a körmömre, eláll, és a kék pöttyök is inkább egy helyre orientálódtak. Szóval azt hiszem, kitalálok majd rá valamit, talán egyesével felapplikálni jobb lenne, a szíveket esetleg beleragasztani. Tehát ez még kicsit vár, mire utcai viselet lesz, de addig is lesz körmös bejegyzés is. :]



Nektek hogy tetszik? Szeretitek a csillámos lakkokat?

Remélem Mindenkinek jól telt a hétvége, és jutott idő a kikapcsolódás mellett egy kis pihire is!
Köszönöm a figyelmeteket, szép napot!

11 megjegyzés:

  1. talán egyedül a bordóhoz nem megy annyira. de az is elviselhető, talán pont azért mert nem passzolnak:D

    VálaszTörlés
  2. sötét rózsaszíííín :DD
    hihetetlen amúgy, hogy üvegben ilyen ciklámenes, és így meg bordónak tűnik. :D
    de pl egy szép sötétkékkel tuti jó lenne.

    VálaszTörlés
  3. essence colour&go - 76 hard to resist menne hozzá ;)

    VálaszTörlés
  4. moncsiii, igen, azzal tuti jól kijönnének :]

    VálaszTörlés
  5. a mutató és a gyűrűsujjon néz ki a legjobban :)
    én most az essence - time for romance csillámos lakkjával kísérletezgetek :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is azok tetszettek, valahogy még a feketével sem jött be annyira, mint eleinte hittem hogy be fog :P

      Törlés
  6. Tetszik ez a kék csillámos, főleg az első és utsó változatban ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, úgyhogy remélem majd valahogy ki tudom okoskodni, hogy ne álljanak ki annyira a szívek meg a pöttyök. :]

      Törlés
  7. Ezt a Rose Nail lakkot láttam nálunk is... de nem mertem megvenni. Még az árát se néztem meg. :D De most, hogy már két bejegyzést is láttam nálad ezzel a márkával, lehet, hogy elcsábulok, ha újra egymásba botlunk a boltban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem rossz, ezzel a kékkel az egyetlen baj, hogy a szívek nem fekszenek a körmömre. Bár alapból elég ívesek a körmeim, szóval lehet, hogy nem a lakkal van baj. :D

      Törlés