2012. február 17., péntek

Kedvenc sorozatok

Sziasztok!

Mivel múlthéten pénteken a kedvenc filmjeimet mutattam be nektek, mára pedig a kedvenc sorozataimmal készültem.

A filmeknél szándékosan nem tettem képeket, és nem lőttem le a poénokat, mivel szeretnék róluk egyesével is írni.


Itt azért képet teszek, hogy aki nem igazán van otthon esetleg ebben a témában, az is tudja hova tenni, és amit érdemesnek látok, arról külön is lesz szó majd.


Mivel így alakult, hogy pont péntekre estek ezek (nem tudatosan amúgy), így a pénteket szeretném "kijelölni" afféle "ajánlós" napnak. Lesz szó itt filmről, könyvről, sorozatról, bármi olvasni- és néznivalóról. :]


És akkor kezdeném is a kis listámat, itt sem lesz fontossági sorrend.


- Rescue Me - Ments meg!



- Prison Break - Szökés




- The Tudors - Tudorok




- Skins




- Így jártam anyátokkal



- The Sopranos - Maffiózók


- Man in trees - A férfi fán terem


- Firefly


- Simpson család


- South Park


- Family Guy


- Fiúk a klubból


- Miami ink


- L. A. ink


Dexter:



- CSI - Helyszínelők


- Született feleségek 


- A nevem Earl



- Furcsa amcsik


- Firkavilla


- Igen, drágám!


- Jim szerint a világ
(régen Papás-mamás néven futott)


- Már megint Malcolm


- 30 Rock - A stúdió


- Grace klinika


- Hetedik Mennyország


- Kenan és Kel


- Szomszédok


- American Horror Story


- Amerikai fater


- Dokik


- Halottnak a csók


- Dr. Csont


- Döglött akták


- Nyomtalanul


- Szellemekkel suttogó


- A médium


- A rejtély


- Az ítélet: család


- Dr. House


- Egy rém rendes család


- Kés/alatt


- Sírhant művek


- Top Gear



- Trónok harca



Nos, ők az én kedvenceim, a választékok tárháza igen széles szerintem, tényleg van itt az égvilágon minden. 

Remélem tetszett a lista, később még írok róluk külön- külön is.

Köszönöm a figyelmet, szép estét Mindenkinek!

2 megjegyzés: