2012. február 21., kedd

Hajápolás I.

Sziasztok!

Ma az ALTAPHARMA ZINK PLUS kapszuláról szeretnék Nektek írni.
A Rossmann saját márkája, amit egy barátnőm ismerőse ajánlott, azt mondta, mióta szedi, nagyon gyorsan nő a haja, én meg ugye szép hosszú hajat szerettem volna, és szeretnék is. Így utánanéztem, mi is ez, és végül meg is vettem 2-3 hónapja kb.



2500 Ft volt a 200 darab kapszula, és mivel napi 1 szemet kell szedni, ez hosszú távon nem nagy beruházás szerintem.
Előtte sörélesztőt szedtem, amivel nem volt semmi gondom, de ki akartam próbálni ezt is.
Nem kifejezetten arra van amúgy a kapszula, hogy a haj gyorsabban nőjön, tehát nem a szépségápolás részlegen volt a termék, és amikor rákérdeztem, kiröhögött az eladó, hogy ő nem is tud ilyenről.. :D
Aztán nagy nehezen megtaláltam, egy doboz volt, amire rá is volt írva, hogy a cink segít a hajnövekedésben, és pozitív hatással van a hajra, a körömre, és a bőrre. 


Magyarul sajna a dobozán egy szó sincs, viszont a papírdobozt már kidobtam, mert a lényege ennyi volt, hogy napi 1× kell bevenni, étkezés után.



Igazándiból csodát nem vártam, de tény, hogy gyorsabban nő azóta a hajam. (Persze ez minden embernél más, hogy egy hónap alatt mennyit nő.)
Tehát ezt a részét teljesítette a tabletta.  Ezenkívül azt tapasztaltam, hogy amióta szedem, kipihentebb vagyok, és kevésbé ingerlékeny, valamint leadtam 4 kilót.

A kapszulák
Természetesen ehhez hozzáteszem, hogy kb azóta, amióta szedem,  több zöldséget és gyümölcsöt próbálok enni, beiktattam a főtt ételt az étrendembe (előtte heti 1× max 2× ettem főtt aját) és napi 1 étkezésre (délelőttös műszakban vacsora, délutánosban reggeli) csak 2 szelet Rivercote ropogós rozskenyeret eszem vajjal és sonkával, sajttal. Tehát nyilván nem CSAK ettől a kapszulától adtam le pár kilót, de valószínűleg közrejátszott ez is benne.


Hozzátenném még, hogy emellett nem igazán mozgok. Nem szoktam év eleji fogadalmakat tenni, így nem is tettem, viszont írtam magamnak egy kis „kívánságlistát”, hogy miket szeretnék elérni ebben az évben, és köztük szerepelt az egészségesebb étkezés és a mozgás is, de mindent szép sorjában… ;]

Szeretném leszögezni, hogy ez nem egy „Szedd ezt és akkor majd jó lesz az életed” bejegyzés, és nem is a reklám helye, szimplán a tapasztalataimat szeretném megosztani Veletek, és ha esetleg valaki hasonlóan szeretne hosszabb hajat, próbálja ki nyugodtan, mert nekem eddig bevált. És természetesen sem ez, sem más étrend-kiegészítő kapszula/tabletta/por/folyadék/bármi NEM helyettesíti az egészséges életmódot!

A hajápolási szokásaimról még fogok írni, de több részre szedtem a dolgot, mert egyben túl sok és kusza lett volna.

Köszönöm szépen a figyelmet, Mindenkinek szép napot kívánok!


9 megjegyzés:

  1. A bejegyzés közepén nagyon megörültem,hogy végre itt van valami amitől még fogyni is lehet:) De hát te ahogy látom tettél is érte:) Nekem nincs semmi akaraterőm:/ Neked viszont gratulálok:D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Pedig most nem is akartam, lehet, hogy itt volt a lényeg, hogy nem görcsösen akartam, csak úgy álltam hozzá, hogy ha kell, úgy is lemegy. :]
    De azt a Rivercote cuccot szerintem kóstold meg, mert nekem pl ízre is nagyon bejön, és laktató, és olcsó is. :P (mellesleg nem mintha Neked kéne vagy lenne miből fogyni ;])

    VálaszTörlés
  3. Úgy kaptam Fehérvárról, de biztos van a VP-i Lidl-be is.

    VálaszTörlés
  4. Szia ezt a terméket veszprémben is be lehet szerezni ?
    Ha igen merre fele ?
    Tényleg a haj gyorsabban fog tőle nőni ?
    Válaszodat előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Én Veszprémben, a Kossuth utcai Rossmannban vettem, nekem lényegesebben gyorsan nő a hajam és a körmöm tőle, de nem kifejezetten erre van, az étrend-kiegészítők között van, de rá van írva, hogy a cink elősegíti a haj, a köröm és a bőr egészségét, szépségét.
    Remélem tudtam segíteni.

    VálaszTörlés
  6. Wow!
    Nem tudom miért, de valamiért van bennem egy "étrend-kiegészítőtől meghízok" dolog... persze ez nem igaz... de beleégett a tudatalattimba...,nem is értem honnan szedtem :D ááááá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több embertől hallottam, hogy hízott pl a sörélesztőtől, én attól nem híztam, de nem is fogytam, ettől meg egyenesen fogytam, nyilván közrejátszanak a leírt dolgok, de szerintem ettől egyáltalán nem kell tartani! :]

      Törlés