2012. február 20., hétfő

Ékszertárolás Klau módra :]


Sziasztok!

Már írtam róla, hogy átpakoltam az ékszereim a dobozkából, amiben most a szemhéjpúderek kaptak helyet.


Ő lenne az:
Helyén :]

Karkötők és órák

A hátulja... zenél is :]

1. fiók - Nyakláncok

2. fiók - Karkötők, piercingek

3. fiók - karkötők

4. fiók - medálok vannak a dobozkákban

Gyűrűk

Karkötők és órák

Gyűrűtartó cica és a mindennapi ékszerek :]

Nekem eddig eléggé tetszik ez a megoldás, és szép ez a kis "szekrény" szerintem, nem is tudom, eddig miért nem jutott ez eszembe.

Szóval a kis szekrényben kaptak helyet a kevesebbet használt ékszerek, a cicán pedig a 4 gyűrűm, a nyakláncom és a karkötőm, amiket általában hordok. (Persze nem mindig ezeket, de ez a gyakoribb.)

Remélem tetszett a bejegyzés, és ma még jelentkezem egy meglepivel is! :]

Addig is szép napot Mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. remélem ezt nem a Balázs csinálta már..:D

    VálaszTörlés
  2. hehe :DD
    talán még nem is élt, amikor ez készült, bár tény, örülnék, ha ilyenekkel lepne meg... :D (viszont a cicát is tőlük kaptam:P )

    VálaszTörlés
  3. nekem két cicám van:D és cuki a szekrényke :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi :]
    amúgy ezek a kis gyűrűtartó cicák eddig amiket láttam, mind olyan édesek voltak :]

    VálaszTörlés