2012. február 13., hétfő

Egyszerű lila valentin-napi smink

Sziasztok!

Kissé megcsúszva, az utolsó pillanatban, ám koránt sem elkésve, egy nagyon egyszerű, lila, akár valentin napra is illő sminkkel készültem mára. :]



Bár nem tartom a valentin napot, de ez jutott eszembe róla, és hátha valakinek még nincs ötlete. 



Erről konkrétan annyit, hogy szerintem beteg kisnyúl fejem van rajta :DD
Amint használtam:

- Lovely - I love satin lila kettős szemhéjpúder
- Sleek Bad Girl paletta - Gullible, Innocence
- Avon Color Trend szemveruza
- Essence Smokey Eyes szempillaspirál

Köszönöm a figyelmet, Mindenkinek kellemes estét, jó éjszakát, és holnapra pedig kellemes valentin - és antivalentin napot! ;]

2 megjegyzés:

  1. tökszéép:) és milyen jó hosszú a hajad=(

    VálaszTörlés
  2. Köszi :]
    Igen, mindenki ezt mondja, én mégis olyan lassúnak érzem, hogy nőne, de már teljesen rá vagyok kattanva a hajnövesztés témára, szóval remélem két éven belül megnő akkorára, amit szeretnék :]

    VálaszTörlés