2012. február 13., hétfő

Betegség esetén - Blistex

Sziasztok!


Mivel a múlthéten beteg voltam, sajnos az orrom és a szám nagyon csúnya lett, kisebesedett, és ráadásul fájt is.


Sokat gondolkoztam, mivel kenhetném az orrom, ami helyrehozza, de nem bántja az orrom, vannak mindenféle mentolos krémek, de nekem eddig egyik sem segített annyira, vagy egész éjjel folyt tőle az orrom, vagy annyira csípte a bőröm, hogy attól nem bírtam aludni...
Aztán eszembe jutott, hogy van még itthon Bepanthen krém, egy próbát megér. Este bekentem, viszonylag vastagon, igaz, undorodom tőle, mikor érzem, hogy krémes vagyok, de a cél szentesíti az eszközt.

Ez szerencsére bejött, elkezdett hámlani a bőröm, és így, 4-5 nap után már majdnem ugyanolyan, mint eddig. :]


Szerdán pedig szerencsésen beszerezte anyukám a Blistex Málna és Limonádé ajakápolót, amit amúgy is szerettem volna kipróbálni, de így a legjobbkor jött.



400 Ft volt a Rossmannban, 500 Ft helyett, így még inkább jó vásárnak tűnt. Kellemes, málnás-citrusos illata van, engem a savanyú cukros gumicukorra emlékeztet, és nagy meglepetésemre 3. napra teljesen rendbe jött a szám. Persze hozzá kell tennem, hogy naponta vagy 15× bekentem a szám, mert ugye folyamatosan, sokszor keveset ittam, és ezzel nagy része hamar le is jött, de ez bármilyen más ajakápolóval így lenne, illetve így volt.

A csomagolása szerinte praktikus, már olyan szempontból, hogy egy papírdobozon belül van elhelyezve maga az ajakápoló, és így azért kisebb esély van rá, hogy kinyitják és kipróbálják, az enyém szerencsére érintetlen volt. A papírdoboz hátulján fel vannak tüntetve az összetevők, és a használati utasítás is.



Azt írja, hűsíti az ajkat, nos ezt én nem tapasztaltam igazán, de nem is ez volt az elsődleges szempont. Védelmet és hidratálást ígér, részemről ezt 100%- osan teljesítette, valamint a kirobbanó jó íze is megvan ... De annyira, hogy eleinte szívem szerint lenyalogattam volna. :D 

Aztán ígér még UVB sugarak elleni védelmet, amit ugye télen, a szobában ülve nem nagyon tudom, hogy mennyire lenne hasznos, és nem is volt fontos szempont.




Azt írja a használatra, hogy bőséges mennyiségben vigyük fel, egyenletesen eloszlatva, amikor kell, vagy mielőtt szél/napfény éri, illetve tartós kitettség esetén rendszeresen használjuk.
Én amúgy nem is tudom nem egyenletesen, de mindegy, biztosan csak gyengébbek kedvéért. :D Szóval egy szónak is száz a vége, részemről a hidratálás miatt akartam kipróbálni, ezt nagyon is jól teljesítette.
Így nálam eddig ő a legjobb, nyilván ki szeretnék próbálni mást is, de egyelőre maradok ennél, legalábbis amíg elfogy, de valószínűleg újra megvenném, mert egyáltalán nem drága, és nagyon tetszik.


Mindig van ajakápolóm, és nálam is van, de általában csak addig használom, míg új, valamint ha nagyon muszáj, amúgy valahogy elmarad, ha nem vagyok rászorulva.


Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Minden kedves Olvasómnak! :]

2 megjegyzés:

  1. Jobbulást, drága!
    Szétdörzsölt nózira én a Sudocrem-et használom, és mostanában a Sunfleur uborkás pakolást. Mindkettő azonnal felpuhítja a kiszáradt, fájdalmas bőrt.
    Blistexből én is vettem, csak én a "simát" :)

    VálaszTörlés
  2. Ma már mehetek dolgozni, és végre kimozdulhatok, szóval remélem jól is maradok. :]
    Ma mertem kipróbálni először a Sunfleur csokis pakolását, és azt kell mondjam, hogy olyan finom lett a bőröm, hogy szívem szerint egész nap tapiznám az arcom :]
    Aztán majd pár héten belül, több használat után úgy is kiderül, mennyire válik be. :]

    VálaszTörlés